If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Фаровете на 166 преди ФЛ,повече ми приличат на куатропорте отколкото на 'Раховец'
Да вярно. Често си го мисля...иначе вярно превключватела за фаровете не е най-красивото в колата, ама на кой му пука...има цели модели с дизайн на чук( Ауди 80)
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Понеже вагините и халдитата са много здрави в последните 12 години ли? Айде да не си правим изводи за здравина по Голф 2, Пасат 1/2/3 и Ауди 80 Б4, щото след това ВАГ не са извадили нищо подобно като безаварийност, а напротив вървят яко надолу, но старата слава от тези модели и добрият маркетинг ги крепят. Каква ли техника ще вложат в "новите" Алфи? 10 алуминиеви носача отпред, надлъжно разположен двигател в кола с предно предаване, та да ни е готино като сменяме ремъци и ролки, "революционните" тракторни редосеялки ТДИ и общата за групата централна конзола, с врътки като на абонатна елстанция
Предполагам говрите за ФВ/Шкода,
защото аз врътки в Ауди не съм виждал от '94 година с излизането на А4 Б5 (има единични бройки от този модел с врътки но те са изключително редки с базовия двигател 1.6 и са под 1/100 сигурно).
Относно надеждноста А4 Б6/7 (2001-2007), както и А6 4Ф (2004-2010) се водят за изключително надеждни модели във всички класации и нееднократно са били на 1-во място в различните категории на употребявани автомобили. Които го интересува да се порови.
Относно ТДИ-тата и аз ги "мразя" и ненавиждам за което не веднъж са ме оплювали в ауди форума.
От 2004 година с излизането на А6 4Ф обаче дизелите стават Комън рейл и мисля нещата отиват доста на добре, та да стигнем до наши дни когато излиза примерно Мотора 3.0 ТДИ Битурбо с 313 к.с!
Относно окачването с 8-те носача на А4 - имах две такива аудита и това сега е трето и мога да твърдя че е доста здраво и надеждно, а за сравнение с 156 - примерно и дума не може да става. Аудито го превъзхожда.
Всъшност това е и една от основните причини да карам Ауди а не 156-примерно.
Тъй че колега сорри ама не се сдържах да не ти отговоря тъй като поста ти е доста "чул-недочул" слухове и айде да ги постнеме тука. Още повече че нямат нищо общо с действителността!
(Ауди-врътки)
(Ауди-окачване)
(Ауди-двигатели)
Хора плюем едни марки, хвалим други и така нататък във всяка една тема. Не мислите ли, че е време да говорим за коли, които сме виждали, карали и т.н. , а не да си говорим с клишета. Къде е марката Алфа Ромео вече, че не се сещам?! Нима всички не караме Фиат, а колега, който обяснява как ваговете се чупели и лежали на стара слава искам да го попитам той на какво лежи, тъй като аз мисля, че всички фенове на Алфа лежим на стара слава. Трябва да ни стане ясно, че едни дизайн кола не прави, защото няма кола, която не се чупи, но за разлика от нашите ваговете са доста по-здрави.
Същото е и с "вървящите" ни коли. Всички много вървят и като дойде ВАГ-а 1.9 ТДИ на светофара половината ни форумни "бегачки" окапват - това ли е Алфа и нейната слава или е време да признаем, че караме кошници, които нямат общо с Алфа!!!
Същото е и с "вървящите" ни коли. Всички много вървят и като дойде ВАГ-а 1.9 ТДИ на светофара половината ни форумни "бегачки" окапват - това ли е Алфа и нейната слава или е време да признаем, че караме кошници, които нямат общо с Алфа!!!
Е с това не мога да се съглася... абе мойта не е форумна бегачка и въпреки това не един и два пъти "супер яките" пасати са ми отгледали номера( по тая причина сменям и съединител сега..) а ако говориш наистина за бегачките от форума, тези които са и на фестовете, трее да ти кажа ,че не TDI ама и TFSI двигатели ще се узорят пред някоя "пипната" 155 Ку4 ,147-ца или 156-ца примерно.
Не считам ,че караме кошници. Не един път съм казвал ,че с тая кола (Алфа) не бива да си правиш тънки сметки , както би могъл с някой Гоуф, щото на гоуфа може и М 10 Д да сипеш и да не ти роди в ръцете ,ама с алфата не можеш...и затова като му попадне на някой "изгодна" алфа на 300 к и я почне с БГ каране и поддържане и после уревава урталъка ,че алфа са кошари...
Относно надеждноста А4 Б6/7 (2001-2007), както и А6 4Ф (2004-2010) се водят за изключително надеждни модели във всички класации и нееднократно са били на 1-во място в различните категории на употребявани автомобили. Които го интересува да се порови.
Относно ТДИ-тата и аз ги "мразя" и ненавиждам за което не веднъж са ме оплювали в ауди форума.
От 2004 година с излизането на А6 4Ф обаче дизелите стават Комън рейл и мисля нещата отиват доста на добре, та да стигнем до наши дни когато излиза примерно Мотора 3.0 ТДИ Битурбо с 313 к.с!
Относно окачването с 8-те носача на А4 - имах две такива аудита и това сега е трето и мога да твърдя че е доста здраво и надеждно, а за сравнение с 156 - примерно и дума не може да става. Аудито го превъзхожда.
Всъшност това е и една от основните причини да карам Ауди а не 156-примерно.
Тъй че колега сорри ама не се сдържах да не ти отговоря тъй като поста ти е доста "чул-недочул" слухове и айде да ги постнеме тука. Още повече че нямат нищо общо с действителността!
(Ауди-врътки)
(Ауди-окачване)
(Ауди-двигатели)
Идея си нямаш колко съм навътре с надеждността на А6 4Ф - пред очите ми ходовата част се скапа за 1 година и половина и струваше майка си и баща си да се оправи.За навика да хвърлят автоматичните скоростни кутии за стотина хиляди километра да не говорим. А4 Б6 пък преди това, освен проблемите с окачването сцепи и глава, понеже беше помпа-дюза. За обслужването с демонтирането на брони, маски, радиатори и т.н. да не говорим. Пак казвам, често се налага да пътувам точно с 2 такива Аудита А6 4Ф едното куатро, другото само с предно, та изобщо не ми ги хвали.
п.п. Доколкото виждам от снимката ти караш старата А6, не е коректно да я сравняваш със 156, сравнявай я със 166. Колкото до А4, сори ама и 156 и 159 са в пъти повече коли от него Сега видях, че си писал, че караш А4 - ми те всичките са еднакви от А1 до А8 като ги погледнеш отдалечко не можеш ги различи.
---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:02 ----------
Хора плюем едни марки, хвалим други и така нататък във всяка една тема. Не мислите ли, че е време да говорим за коли, които сме виждали, карали и т.н. , а не да си говорим с клишета. Къде е марката Алфа Ромео вече, че не се сещам?! Нима всички не караме Фиат, а колега, който обяснява как ваговете се чупели и лежали на стара слава искам да го попитам той на какво лежи, тъй като аз мисля, че всички фенове на Алфа лежим на стара слава. Трябва да ни стане ясно, че едни дизайн кола не прави, защото няма кола, която не се чупи, но за разлика от нашите ваговете са доста по-здрави.
Същото е и с "вървящите" ни коли. Всички много вървят и като дойде ВАГ-а 1.9 ТДИ на светофара половината ни форумни "бегачки" окапват - това ли е Алфа и нейната слава или е време да признаем, че караме кошници, които нямат общо с Алфа!!!
А на ония с халдитата пука ли им, че всъщност карат Фолксваген? Кое те кара да мислиш, че ако ония ботуши купят Алфа, тя ще тръгне по независим път? Ако трябва да избирам между Фиат и ФВ, определено предпочитам Фиат, даже си имам и едно Пунто в добавка. Изобщо не разбирам кво плюете по Фиат, като те за разлика от ВАГ вървят нагоре като качество в последните 15 години?!?
---------- Post added at 13:14 ---------- Previous post was at 13:07 ----------
Имам предвид врътките на климатика или, ако дай боже имаш пари и си я поръчаш с климатроник - неговите, и изобщо безумната грозотия слагана за централна конзола в Поло, Голф, Пасат и А4 с минимални изменения и титулувана от Аутобилд като "класически кокпит" За комфорт на седене и т.н. изобщо не говоря, че там положението е трагично...
Изобщо не разбирам кво плюете по Фиат, като те за разлика от ВАГ вървят нагоре като качество в последните 15 години?!?
Ти сериозно ли?! И си сигурен, че знаеш какви марки са във ВАГ и си виждал техни модели след 90-та?
Ако нямаш допир до тези коли можеш най-малкото да застанеш на един голям булевард и погледай 10 мин. колите, които минават.
Виж новите модели на ВАГ Групата и новите модели на Фиат, след което си сложи ръка на сърцето и кажи кое ти харесва повече.
Ти сериозно ли?! И си сигурен, че знаеш какви марки са във ВАГ и си виждал техни модели след 90-та?
Ако нямаш допир до тези коли можеш най-малкото да застанеш на един голям булевард и погледай 10 мин. колите, които минават.
Виж новите модели на ВАГ Групата и новите модели на Фиат, след което си сложи ръка на сърцето и кажи кое ти харесва повече.
Като всичко в тая държава и пазарните нагласи на българина са яко сбъркани и той купува немско и японско щото така е чул, ако не вярваш виж форума на мобиле.бг и виж какви полуидиоти пишат в него Определено предпочитам новото Браво пред Голф 6 или Пунто пред Поло или Панда пред Лупо/Фокс
Като всичко в тая държава и пазарните нагласи на българина са яко сбъркани и той купува немско и японско щото така е чул, ако не вярваш виж форума на мобиле.бг и виж какви полуидиоти пишат в него Определено предпочитам новото Браво пред Голф 6 или Пунто пред Поло или Панда пред Лупо/Фокс
Благодаря ти за сравнението, но ще се дистанцирам от определението за това, че съм чул и неразбрал и т.н.
А за да разбереш какво имам предвид, ще те попитам защо сравняваш само коли в клас "пазарска кошница"? Може би защото Фиат друго нямат?!
Благодаря ти за сравнението, но ще се дистанцирам от определението за това, че съм чул и неразбрал и т.н.
А за да разбереш какво имам предвид, ще те попитам защо сравняваш само коли в клас "пазарска кошница"? Може би защото Фиат друго нямат?!
Фиат си нямат понятие от луксозни коли,лукса е бил винаги при Алфа,Ланча и Мазерати,точно в този им ред.Докато сега го не е така,правят се само Фиати,къде отидоха Ланча Тезис,166?Мазерати и те имат 2-3 модела,тежки и сравнително бавни.Докато италянското автомобилостроене е било напред немците са били посредствени,а сега е обратното.И VW да купят Алфа незнам дали ще има някаква полза от това,като гледам колко е трагично положението,на фона на изобилието от немски,френски и японски возила с безброй модофикации.....
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Фиат си нямат понятие от луксозни коли,лукса е бил винаги при Алфа,Ланча и Мазерати,точно в този им ред.Докато сега го не е така,правят се само Фиати,къде отидоха Ланча Тезис,166?Мазерати и те имат 2-3 модела,тежки и сравнително бавни.Докато италянското автомобилостроене е било напред немците са били посредствени,а сега е обратното.И VW да купят Алфа незнам дали ще има някаква полза от това,като гледам колко е трагично положението,на фона на изобилието от немски,френски и японски возила с безброй модофикации.....
Прав си. Точно това се опитвам да кажа, че всички тези марки са били наистина невероятни, но доста отдавна. От тогава са в летаргия и вече са изпуснали влака.
Благодаря ти за сравнението, но ще се дистанцирам от определението за това, че съм чул и неразбрал и т.н.
А за да разбереш какво имам предвид, ще те попитам защо сравняваш само коли в клас "пазарска кошница"? Може би защото Фиат друго нямат?!
че Бравото пък що за пазарска кошница е ... за пандата ще се съглася ама ...
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Голфа душа няма... Алфата има... и то каква... Никакви пари и никакъв ВАГ не могат да купят тази душа... (точките са замисляне... или поне опит за такова)
Seat Ibiza на брикети - Ford Escort на магия - Alfa Romeo 145 TS
Ауди дръпнаха адски много,за което им се кефя много,много хубава визия,качеството е примерно на нивото на БМВ(говоря за салон,интериор),а А4 наистина са много здрави коли,VW са си дървета отсякъде,но ако се замисли човек малко повече,не че не могат да са дървета,обаче какво правим с Ауди,ако VW са на едно ниво с тях-пряка конкуренция а няма смисъл,както стана малко при Шкода,от стремеж да я направят добра марка,немците малко преиграха и в момента са по-добре от VW
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment